پستی صرفا جهت اطلاع
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
پستی صرفا جهت اطلاع
نویسنده Einhie | تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1395

 

سلام من فاطمه واین وب روبا دوستم

هما درست کردم 

منو هما

این وب رو برای اموختن وخداشناسی درس کردم

اسم این وب هست

 

اینم قوانین وب سایت

1-ورود افرادی که برای اموختن میان ازاده

راسی هر کسی که میخواد نویسنده بشه بگه

دیگه قانونی نداریم


 

 

امیدوارم لحظات خوبی رو داشته باشد

 

سلام من هم هما هستم ومیخوام یه چیزی روخدمتون بگم

بعضی عکسا که می زارم یه ادرس یه گوشه اش داره

میخواستم بگم که این اگه خواستین برین

منبع رو گفتم چون که نمیخوام ایشون از دستم ناراضی باشند

این آدرس

www.313135.com



نظرات شما عزیزان:

arezo
ساعت8:31---2 خرداد 1395
مطالب وبت عالیه امیدوارم موفق باشی
پاسخ:ممنون


دفاع مقدس وراهیان نور
ساعت11:54---27 آذر 1394
عالیه خوشم اومد
پاسخ:ممنون دویست عزیز


اینهیه
ساعت7:29---27 آذر 1394
هما من الان اخر ابن پست رودیدم ایول ادم باید روراست باشه
خخخخ ممنون آخه این طوری بهتره اما واقعا سایت جامعه ایه


پریوش
ساعت9:34---24 آذر 1394
با من همراه شو و اسم وبلاگ خودت را در کنار دیگر وبلاگ ها ثبت کن تا بازدید داشته باشی
نموخام


مدیریت سایت بزرگ مگا لینک
ساعت11:11---18 آذر 1394
لبخند بزن؛

برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند،

تجربه ثابت کرده است که گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد ... http://megalink.ir/
پاسخ:خوب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دلارام
ساعت10:59---18 آذر 1394
دوست گرامی یک روش خوب برای افزایش بازدید پیدا کردم دیدم وبلاگت ارزشش داره برای همین گفتم بهت پیشنهاد بدهم اگر می خواهی با روش کار من آشنا بشی به وبلاگ من سر بزن مرسی ی ی ی ی
پاسخ:سلام عزیزم باشه میسرم


هایجین
ساعت17:58---10 آذر 1394
اینهیه تغییرات جدید مبارک.چه خوشمل شده وبت.
خخخخخخخخخخخخ همون قبلی دیگه


Tifani Fuji
ساعت14:52---25 آبان 1394
وآآآاآآآاے آجے وب جدید موبارڪ
پاسخ:ممنون اجیه گلم


هایجین
ساعت18:17---21 آبان 1394
وای اینهیه چه قدر که این یکی وبت خوشگله.البته هر دوتاشون خوشگلن.
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخ ممنون


هما
ساعت12:02---21 آبان 1394
اون درباره منی که نوشتی شبیه منم هست ههه
پاسخ:چه خوب خخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir